wow jocke

ibland överväger jag om det kanske är nåt fel på mig.
efter jag ätit tacos med min syrra så sitter vi kvar länge och lyssnar på nostalgifyllda reaggae och ah typ det.
plötsligt får jag ryck och går ut och trycker näsan mot köksfönstret. sen går jag mot det lilla förrådet på min gräsmatta och försöker klättra upp på den genom staketet bredvid, när detta inte fungerar hämtar jag förrådsnyckeln, öppnar förrådet och tar ut stegen. den ställer jag upp och klämmer in lite trädgårdshandskar under den så att den står hyffsat stadigt. sen tar jag av mig mina träskor och börjar försiktigt gå upp på stegen, när jag kommer till sista steget knakar den till och jag blir livrädd och tar snabbt tag i trädet brevid mig. när jag upptäcker att det är falskt alarm släpper jag trädet lite lätt. sen när jag precis ska börja klura ut hur jag ska ta mig upp på taket härifrån öppnar en granne sin dörr och då hoppar jag snabbt ner, krånglar in stegen i förrådet och går in igen.

nä nu ska jag fortsätta titta på wow jocke.

Postat av: annabanana

åh. myse.

2010-05-16 @ 17:45:34
URL: http://jegganitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0