åh jag lättar, jag flyger, jag svävar fram



vilken härlig dag?
har bara haft idrott och musik och lite "EA" idag :D
underbart! musik va riktigt kul liksom. bara kände kärleken till musiklektionen strömmaaaa idag :D
och alla duktiga solosångare i min fina klass, som sökte in till solona på konserten! ångrar liite att jag inte sökte in, det va ju trots allt sista chansen. men äsch. det blir bra.
idrotten gick vi en mobbad grupp runt i skogen med patrik och skulle lära oss nya bra grejer om orientering men repeterade bara så det gav inte så mkt liksom, men det va NAJS :D
efter skolannn chillade jag i forum med joppe, saris och koffe.
NU har jag precis ätit. fast började dock skriva detta inlägg för typ en timma sen?
hejhoppppppppp


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0