how it turned out

w0w, joppe har kommenterat på min blogg. typ första gången. omg. faktiskt, väldigt mycket omg.

hejjjj. igår fyllde jag år. dagen var underbar :) jag fick fina presenter av fina människor!
jag åt jättegott fika hemma hos koffe tillsammans med henne, joppe och corre. dom är ju för bra.
sen for jag hem och åt extremt god middag med la familia. vid halv nio träffade jag claris och simpe i duvnäs, senare träffade vi alex och fredrik. vi gick till långan och slog oss ner hos maja och co. där vi spenderade resten av kvällen. dit kom också emma, helle och anna. mYs :) jag sov hos anna och vaknade vid åtta av full aktivitet i huset med mycket prat och skratt utanför dörren. somnade om när detta tystnade och vaknade igen elva.
då var planen att baka scones men istället slängde vi ihop en smaklös blåbärsmilkshake som annas mamma senare spiceade till med lite lime, då fick den smak. hos anna stannade jag kvar nån timme och försökte tvinga henne att skjutsa mig till stationen (med cykel), men hon vägrade, taskigt.
så jag pallrade mig iväg till stationen i min ensamhet men däremot med en stekande sol som sällskap, den tvingade av mig både skinnjacka och munkjacka+luvan. vilket var lite jobbigt eftersom min plan var gå till stationen utan att någon märkte att jag hade 22 ringar under ögonen eller var trött genom att drunkna under min luva. men istället fick jag sätta på ett halvdant smile on my face och le glatt mot pensionärerna jag mötte.

hemma har jag inte studerat så mycket.. vet inte varför jag inte sitter och gör det just i denna sekund. vet inte riktigt alls vad jag håller på med egentligen. skulle egentligen gott på VaDuVill's konsert på Debaser, men nänä jag skulle stanna hemma och plugga. se hur bra det gick! awiiiiiiiiie. nu hatar jag mig själv lite.
förut pratade jag med pappa:
jag - kan inte du värma lasagne till mig?
pappa - jo.
jag - bra! då kan jag plugga efter maten.
pappa - jag trodde du hade pluggat hela dan.
jag - det trodde jag också.
pappa - usch då, har du mycket till imorn?
jag - asså pappa.. nästa vecka kommer jag typ hoppa ut genom fönstret.
pappa - jaha.. va tråkigt.
nuvet ni liksom.

        



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0