wednesday

heyeyeye
hmmm, jag har lite ont i huvet, jobbig grej.
min dag har varit cp men najs.
jag ska visa i bilder:

på tekniken lyckades fredrik cutta sitt finger så djupt att blodet bara SPRUTADE (sant), och hela lilla gröna färggruppen sprang runt i tekniksalen för att tvätta freddans finger, kasta fram bandage, förtvivlat leta efter marielle, följa blodspår, stirra på blod, gå i blod och torka upp blod. själv sprang jag runt och fotade hela händelsen och var glad. lille stackars fredrik gjorde illa sig så mycket att han fick åka till sjukhus och sy.
här har vi blodpölen


glad jeggis som kletar ut/torkar upp blodet
  
adam hittade förstahjälpenlådan och letade förtvivlat efter något som kunde hjälpa fredriks cuttade finger.

emma blev galen.

upptorkat blod på brottsplatsen.

och här har vi MORDVAPNET. aaaaaaaaaaaaaaaah.


resten av dagen flöt på ganska som vanligt. på no:n till exempel, där visade magnus oss hur davidsstjärnan såg ut. (helenas davidsstjärna vill hon påpeka! som hon fick för att hon "ville ha rätt" :D hahah)

glad pms tjej!

instängd simpe.

agge på slöjden, våra fina vispar. hahahaha
 
clara klottrade ner hela skolan och blev påkommen och skickad till rektorn, detta slutade såhär:

BILDLEKTION med mina små cp barn!
  

Postat av: OFEEEEEEEEEEEELIA

ÅÅÅÅH. UNDERBARA BILDER. GUD VA UNDERBART DET VAR ATT FÖLJA ALLA BILDER. JAG ÄLSKAR SKOLAN OCH KLASSEN.

OCH DIG! :)

2010-05-26 @ 22:22:13
Postat av: anananan

GULLELELLELELE!

ska jag göra mera sånnaaaa följa min dag i bilder? :D HAHAHHA

JAG ÄLSKAR DIG! <3

2010-05-26 @ 22:25:15
URL: http://annaapanna.blogg.se/
Postat av: OFELIAIIAIAIAI oj damp

JAA, GÖR FLEEEER. JAG DIGGAR DOM STENHÅRT :))))

2010-05-26 @ 22:28:56
Postat av: Helena

Hahaaa det var ju MIN davidsstjärna!!! :D Den fick jag för att jag typ.. ville ha rätt ;) hahhaaha

2010-05-28 @ 22:45:28
Postat av: Helena

Haha, yes! :D

2010-05-28 @ 23:42:30
Postat av: j0ppe

hahahaha

2010-05-30 @ 15:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0