mumma


hey babes! idaaaag har varit en varm dag, minsann.
det hela började med att jag spraaaang till bussen, fick jääätte bråttom, men sen kom jag ändå typ någon minut innan bussen kom. och den/dom minutrarna lyckades jag ställa mig brevid en myrstack. så jag fick pissmyror över hela benen/i skorna/kryllandes på fötterna, och detta insåg jag preciiis när bussen kom. så jag sprang runt och slog mig på benen för att döda dom elakingarna och såg alltså helt galen ut. varm och hysterisk satte jag mig på den kletigt varma bussen på barnvagsplatsen? av någon anledning. ännu en anledning för resten av bussresenärerna att stirra ut mig.

soprovet gick typ bra, lite missar på personerna där men annars gick det bra :D
seen hade vi matte där jag va först på lite spexmöte och sen repade jag med mitt gryyyymmmmaa band. det var ruuligt :D på engelskan spelade min grupp in första scenen, det tog alltså typ 40 minuter :D
men det berodde på att nicole skrattade heeeela tiden, vi diskuterade vad hon skulle säga, alex och emma ville inte "frysa" :D haha, och den gaaalna typ 3åringen skrek och sen peka fuck u till alex, HAHAH. OCH så gjorde han en såndär "jag håller ögonen på dig" fattar ni vad jag menar? alltså att man pekar på sina egna ögon först och sen pekar på personen man riktar det mot. och han va typ 40 cm lång, HAHAHHAH bästa jag sett verkligen.

nuuuuuuuuu tittar jag på desperate, mumma.

  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0