trouble

asså mmmmmmmmm.
facebook är tråkigaste placet to be typ.
alla är cp, inklusive mig själv.
jag har helt (nästan) slutat bry mig om skolan, eller slutat orka anstränga mig. jag har bara typ panik hela tiden.
jag saknar konfalägret och italien. jag har sjuuk ångest inför mina gymnasieval, fan va svårt det kan va att bestämma 2a och 3e plats OCH första för den delen.
vårkonserterna kommer bli blandat bra och dåliga, jag är fett otrevlig mot min mamma hela tiden fattar inte varför riktigt. på kristi himmelfärd är jag hemma men det kommer typ ändå suga.
jag fyller år om 17 dagar men det kommer säkert bli fel på nåt sätt då också.
min hand har cp ryck hela tiden. jag har inte bestämt/beställt balklänning & avslutningsklänning än.
arvika blir aldrig bestämt. jag måste verkligen fixa ihop och skicka in min gamla no grupps arbete.
jag borde verkligen plugga istället för att va inne på datan så mkt.

sjukt uppiggande inlägg javet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0