swallowed in the sea

hej finfinisar
har precis avslutat ett samtal med clara den underbara!
nu lyssnar jag på krunis och kollar på bilder på min härliga bilddagbok, vill ni ha ett gott skratt så kan ni ju kolla in på den här. bilden nedanför kommer därifrån, den 28 maj 2008. sjukt ful bild verkligen, haha :D men det e najs.
skulle egentligen på ormingekarnivalen med joppe och corre idag, men orkade verkligen inteee sen kom jag på.
så nu sitter jag här, känner mig sjukligt stressad inför nästa vecka. heh. HÄRLIG vecka liksom. tyska nationella, fysik prov, so inlämning, musikuppspel? :D, SISTA vårkonserten, sen klassresaaaaaaaaa. så ja, blandat SJUKT jobbigt med SJUKT kul och SJUKT hemskt.
dagen har varit rätt chill, pianot gick väl sådär allmänt dåligt som vanligt när jag inte övar. men jag blev faktiskt rätt sugen på att GÖRA det för engångsskull.
nä nu ska jag chillllllla vidare. puss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0