somliga går med trasiga skor

hejhopp
idag hare inte varit så hysterikt varmt, rätt kallt faktiskt. eller det kanske var en liten överdrift.
idaaaaaaaaaaaaaaag. fick vi reda på att vi inte har något matteprov, mycket kul. men däremot har vi fysikprov, på hela jävla boken, men det e chill, kul grej liksom. klassresa till löparö som lär bli mycketmycket rolig. imorn ska våra commercial's vara klara, kul att vi har filmat första scenen! på matten klättrade julius ut genom minifönstret, sen kom alex och fredrik på hur man öppnade spärren till fönstret. då blev denna grej genast mer populär, iallafall såpass populär att fredrik, nicole och my också ville hoppa ut genom fönstret ut på taket och sitta och darra av skräck. (fönster från lärarrummet var precis brevid)
idrotten va kul, men jobbig sista 400metrarna därja.

annars sitter jag och funderar, bl.a. på vad jag måste plugga först denna långa kväll. och på annat.
åh nu fick jag lust å kolla på karlsson på taket. fatta najs.
imorn ere förresten spexdag+en liten ful engelskalektion :D det lär bli najs, spexplaneringen alltså :D
awiiiiiiiie. nu ska jag kolla om vi har karlsson på taket som vhs.
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0