sådär allmänt

jag misstänker att h är en viss person som slutar på elena?
jag orkade inte skriva det som kommentar så det blev ett nytt inlägg istället :D hahah
men jaaaaaa björne :D wiiiie
annars så är skype min nya vän. eller asså vi fann ju varann för ett bra tag sen, men nu är det min nya facebook, fast inte lika störande liksom.
påtal om nya facebook så hänger jag väldigt mkt vid bloglovin också, DÄRFÖR tycker jag att ni, allihop ska blogga mycket meeeer. för då blir jag glader, när det kommer nya inlägg jag inte läst. HAHAHAHAHA jag är verkligen helt besatt av datorn, men det e najs.
ska jag tala om för er vilka bloggar jag läser?
det kan jag göra, fast jag skriver bara vilka inte något om dom :D hihi
dethär är dom jag kommer på:
Jeggan, Mysan, Helle, Ellepelle (fast det här är bara en av många, jag håller inte koll på vilken hon bloggar i just nu..), Offan&Clara, Simpe, Froste, Fanny, Flora, EmMA, maskorvar, correee, amanda (fast hon bloggar aldrig :D och dethär blev kanske fel blogg?)

ah, nu vet ni :D hahah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0