l y c k o r u s

heyy!
åh, helt underbar nästsista konsert igår. allt var så perfekt, trots våra små missar på chili och lite under häggarna. ändå var det helt perfekt liksom. efter credo när vi skulle sjunga sommarpsalm och vi skulle flytta upp oss ett steg på scenen var jag helt galet lycklig liksom. jag fick mindre skratt och gråtattacker som jag "svalde" för det verkade lite överdrivet. men jag blev så otroligt sjukt glad bara, fylldes av värsta lyckoruset. jag längtar så grymt mycket till sista vårkonserten samtidigt som jag även verkligen inte gör det. men liksom, FATTA HUR BRA DET KOMMER BLI? hela 9M kommer vara en hysterisk bunt glada och självmordsbenägna barn som hoppar runt och skriker av glädje och sorg. känslomässiga vrak. men tänk va underbart, ändå? våran allra sista konsert tillsammans kommer bli så fantastisk! 

efter konserten var jag med en härlig bunt människor, vi spelade fotboll, var allmänt cp och skrattade en hel del. 
mmmmmmums. idAG måste jag plugga tills jag spyr, lite så ja :D
men ah, nu kÖR VI!

pusssssS 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0