ironi min bästa vän

hejjjjjjj.
för några timmar sedan gjorde jag ett inlägg som jag inte publicerade sen för att det va så fantastiskt tråkigt och lite halvdeppigt. men nu några timmar senare är jag MYCKET gladare. och inte för att jag har pluggat extremt mkt och känner att jag fattar allt, utan för att nu har min fantastiska ironiska sida stigit fram och då blir allt ändå så mycket skönare än när man bara är depp. så nu ska jag gå och lägga mig och provet imorn kommer bli en kul grej. :D åh jag känner mig faktiskt riktigt glad :D
nyss pratade jag med en BRA tjej som förmodligen kommer fatta mer än jag på provet imorn för att hon är så allmänt smart. amme greblhåts, heter hon.

NU ska jag gå och snyta mig och borsta tänderna och drömma härliga mardrömmar om morgondagens prov!
awiiiiiiiiiie!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0