I ain't happy, I'm feeling glad

först hittade jag lite pennor
 
då blev jag glad och ritade vackra mönster på min hand
 
och stämplade glatt med den andra änden av pennan i handflatan
 
uträttar uppdrag
 
uträttar inte andra uppdrag
 
annars har jag inget vettigt att säga. som ni kanske märkt. inlägget var mer på beställning. och när man inte låter det komma naturligt så blir det lite cp. jag har lust att vara uteeeeeeeeee och umgås med min fina klass och typ spela lite fotboll eller nåt. vara uteeeeeee liksom. men istället sitter jag här, bitter i mitt rum, nä inte så bitter, bara lite. orkar verkligen INTE plugga no eller nåt annat tråk. jag kastar bajs på er.
nu ska jag skypa med koffelane.

Postat av: annabanana

jag är coooool och därför chattar du med miigggg

2010-05-02 @ 21:53:18
URL: http://jegganitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0