grillllll

tjenatjena
igårkväll träffade jag clare, felicia, koffelane och simpan. vi engångsgrillade vid långan och fick senare sällskap i säkert tio minuter av två värmlänningar som simmade över till oss. ";PppPppP" var förmodligen bland det roligaste på hela kvällen, hahahahah :D
aja, där chilllllade vi galet till simon skrämde upp felicia, clara och offan tillräckligt mycket för att vi var tvungna att gå. påvägen hem stötte vi på kire och sa hej och sen åkte jag och offan hemmmmmmm.
mumma vare.
idAG ska jag fika med amanananananda. fast jag börjar bli lite orolig över att hon har glömt det/inte kan/sover som vanligt liksommmm. eftersom hon inte svarar på mitt sms, heh.
ajA. sen ska jag iallafall plugga, allt det som jag INTE pluggade igår, (alltså hysteriskt mycket)
men det känns najs. chill.
awiiiiie.

   


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0