gå, gå förbi

GRYMT glad är jag för claras, johannas, paulinas och camillas skull som fått solot på vårkonserterna. 2 more to go :D
ni äGER så jävla hårt och jag vill gräva ner mig i en grop när ni sjunger för det är så bra. ja mycket fin förklaring yes. annars sitter jag och lyssnar på kent och får grymma nostalgikänslor. tänk va länge sen min kent tid var, åh jag blir typ ledsen. dagen har varit typ bra, vi hade rep som hade totalt hade glömt bort men det va skönt. sen hade jag tyska som va tråk och sen no prov som va väldigt kul. annars gillar jag att jag verkligen inte kommer göra klart svenskan i tid och få ig i svenska. mums på den.
jag va faktiskt fett glad och positiv idag tills jag vet inte riktigt när.
men ahrå.
nu ska jag låtsas skriva svenska iallafall, hej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0