everyone

heyy
jag sitter och nördar framför min dator som har lite allmänt damp, särskilt facebook, där jag inte kan se alla som är inne på chatten. seeeeegt. hahah GEEK. men bajs. och så lyssnar jag sönder en låt också, helt gaalet.
för att avsluta min "följetong" om mitt cpade öga så visar jag en sista bild där man alltså inte ser nåt rött :D
najs :D så NU MÅR DEN BRA. idaaaag efter skolan var jag i forum romanum. där köpte jag en tröja o lite annat grejs. och jag fick en VÄLDIGT försenad födelsedagspresent av emma (från förra året alltså) hehehe. mycket glad blev jag :D hihihi
förresten har jag tittat igenom alla mina album på facebook nu. shit, mycket minnen liksom.
nämen jamen jomen. det va väl det om det. annars är himlen fin.

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0