dudududud

hejhoppppp
iDAG när jag kom hem var jag hysteriskt och då menar jag verkligen HYSTERISKT trött. jag pendlade från att somna i min säng och i min fåtölj framför teven. ibland vaknade jag upp och bytte plats för att jag inte skulle somna igen, men det gjorde jag. sen åt jag mat, och blev typ tröttare. men KÄMPE som jag är satte jag mig framför facebook, hah :D nejmen sen klippte jag ihop min engelskagrupps commercial film, då blev jag på bra humör :D och lite piggare! :D den suger, men jag gillarennnnnnnn, haha.
asså MUMS på lördag fyller jag ååååååååååår. awiiie!
men ahrå. nu ska jag sova, eller öva piano eller nåt sånt mums.
om ni har tur kanske ni får min dag i bilder imorn! :D
hahahh, JAG VET ATT ALLA GILLARE LIKA MYCKET SOM OFFAN!

puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0