bara för att

5 STÄLLEN DU VILL BESÖKA INNAN DU DÖR: 
afrika - zimbabwe
greeeeeeeeekland
allas hem i klassen :D
australien
auschwitz

5 TILLFÄLLEN DU ALDRIG KOMMER GLÖMMA: 
- när jag puttade olle så han börja blöda i tvåan.. :D
- hela mellanstadiet och en del av högstadiet med lisa, emma o anna
- coldplay med bästa
- när morfar dog
- italy med 9m

5 DJUR DU HADE KUNNAT TÄNKA DIG ATT DELA DITT LIV MED: 
hUnD, heheheh
en liten grön groda
en ZEBRA!!! (eller zorse)
en liten snel gulli röd räv!
eller typ en liten bäver :D

5 ARTISTER DU BEUNDRAR: 

Stevie W
Jose Gonzalez
Bon Iver
Salem
Aretha Franklin

5 ANNORLUNDA EGENHETER DU HAR FÖR DIG:
jag ropar alltid HALLÅÅÅ när jag kommer hem även fast jag är 100% säker på att ingen är hemma och kommer svara
jag har "fobi" för handleder (undersidan)
jag har ett par tvångstankar :D hah
jag går hellre ut på promenad när det regnar än när det är sol
nästan varje gång jag spelar piano slutar det alltid med att jag får "panik" och drar fingrarna längs det lägsta tangenterna, suckar och går därifrån


5 SAKER DU GLÄDJER DIG ÖVER VARJE DAG: 
när man vaknar relativt pigg
ejdeprimerade barn
god lunch :D
fina sms
skratt med randoms

5 SAKER DU MÅSTE HA DÄR DU BOR: 

muffinsformar och kakao..
baaalsam
fåtölj
piaaaanoooooo e aldrig fel
snela barn

5 SAKER DU OFTA DRÖMMER OM PÅ NÄTTERNA: 
klassen
konstiga platser
rykten typ
min familyy
ångest

5 SAKER DU HAR PÅ DIG VARJE DAG: 
örhängen, italienarmband, mobil, lipsyl, näsdukar

5 YRKEN DU KAN TÄNKA DIG ATT JOBBA MED I FRAMTIDEN: 
hmmm, shit vet inte riktigt egentligen.. :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0