bara chiki

heeeeeeeeeeeey!
här sitter jag å käkar vindruvor och sörplar lite kallt kaffe..
har pluggat so hela långa eftermiddagen. tvingat min pappa å hjälpa mig, han kan ju historia liksom.
vilket är najs, men lite jobbigt också för han tkr typ jag e dum i huvet om jag inte kan nåt, eller typ råkar säga heeeelt fel om nåt, hahah. typ om jag frågar när hände den här händelsen? första eller andra världskriget?
då e han en liten bitch och himlar med ögonen och sätter igång med sina kunskaper. bäst är när jag vet typ mer än honom (för att jag läst på 5minuter innan) fast då lyckas han ändå ha rätt i nåt annat liksom.
ajaaaaaaaa.
nu fick jag lite panik. har inte läst allt jag borde läst känns det som.
fast jag är fETma glad. känns bra.
börjar förövrigt bli lite jobbigt att jag säger "känns bra" hela tiden.
förövrigt fick jag värsta längtan helt plötsligt nu till i somras när jag, ellepelle, anna, hannah och nå mer va hemma hos my och mös vid vattnet, och grilla äckelkorv och kyckling och grejer, haha :D åh det va mys :)
JUSTE när jag fick vääääärsta lock för örat och va värsta cpet, hah, men gla :D

AJA. nu ska jag pluggaaaaaa. pusss


Postat av: amanda

du vet att du vill kolla!!!!



LÄNGTAR TILLS SÖNDAG, WIE<3

2010-05-17 @ 23:46:15
URL: http://wazzala.blogg.se/
Postat av: jeggee

kaffe är bara för mesar!

2010-05-24 @ 17:37:04
URL: http://jegganitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0