you'll be in my heart

idag var jag sådär riktigt glad liksom. jag och koffelane gick runt och skrattade hela tiden :D
underbart vare. men nu blev jag deprimerad. eller nej så ska jag inte säga, inte jätte emo deprimerad. bara en liten gnutta sådär. hoppas ni inte missförstår mig varje gång jag säger att jag e lite depp och tror att jag är ett emo eller vill ha bekräftelse. för så är det inte. jag hatar ordet bekräftelse. jag har använt det så mkt. mest till simon tror ja.. heh. men iallafall ere typ skönt å bara skriva av sig och ordbajsa lite på sin lilla fula blogg. och när man inte känner sig galet glad så är man oftast depp liksom. fattar ni? :D
nämen blä nu ska jag inte va depp. imorn ere ju teoriprov på kungsholmen, SOMETHING TO CELEBRATE!
herregud vilket tråkigt inlägg. nu ska jag öva lite på funktionsanalys.
hejhopp.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0