wade in the water



sånt här gillar och saknar jag.
ååååååååh va jag välkomnar våren. SKÖNT skare bli!
idag har varit en liten cp dag. bra-dålig-bra-dålig. plusminusnoll.
jag har haft idrottslektion med milla som gick typ helt ok. har haft miljökonfe, film på tyskan, korvig no, seg matte. ah typ det. och så har jag haft en såndär dag när jag i hemlighet hittar tusen anledningar att vara irriterad på olika personer. imorn ere miljökonferens the real DEBATT liksom. OCHCHCHCHCH TYSKAFUCKINGPROV. jag vet verkligen inte varför jag inte i denna sekund sitter och pluggar.
men nu ska jag ta tag i saken. fast först ska jag kissa.
ciaaaaaaaaao.

Postat av: Simme :)

Hoppas du kissar skönt!

2010-03-29 @ 21:19:24
Postat av: EJeby

ÅÅÅÅHHH JAG VILL TILLBAKA!! Det var typ de bästa dagen någonsin. HAHah, kommer du ihåg att jag och du och Lisa typ skulle tältaa?!? HAHAHA. BÄÄÄSTA!! :D OCh sen dan efter när vi lekte i en park som avr full med myror?! :D HAH. åh. minnen. <3

2010-04-02 @ 20:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0