keep on walking

hej vänner :)
jag saknar er allihop galet mkt. heh, fastän att jag bara varit på landet i 2 dar :D
fast landet är väldigt skönt ändå, mycket "tystare" här på ett skönt sätt. och jag tkr det är jätte kul och fascinerande att man kan gå PÅ snön och inte ramla ner hahah. det är dessutom jätte fint väder här.
ÅH VILKET FANTASTISKT KUL INLÄGG. idag ska jag kanskeeeee in till göteborg, asså inte till STAN liksom. fast nä det verkar inte så. jag borde verkligen plugga. nej det orkar jag inte prata om förresten :D
eftersom jag inte har kollat på ett enda melodifestivalen program detta år så har jag alltså inte sett salems bidrag men jag hörde den igår pår radion och nu finns den ju på InTeRnEt :DDDDD
såhär är den, bääääst.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0