i remember when

idag for jag in till staden med bil, i slussen träffade jag clare, börge, fisa, pemma 1&2 och milla och sen efter hundra år även koffelane. vi tog tunnelbanan till fridhemsplan där våran guide emma ledde oss till kungsholmen. där gjorde vi ett underbart teori prov som gick hyffsat brae typ. sen när det var ur världen blev jag jääättee glad och hoppade runt på gatan typ. och då såg jag och koffe ett jättegulligt gammalt par som gick över gatan som jag paparazzi fotade i hundra år men inte fick någon bild utan en buss eller bil ivägen. (bild nedan) sen chillade jag, joppe, offan och emma hemma hos corny där vi (joppe) gjorde jätte goda pannkakor med hallon, grädde och socker :D seeeeeen åkte vi till musiken som va najs. efter skolan hade vi "diskantkör" rep i typ tio minuter, sen fick jag, pelle och koffe vänta på annaaa och så bar det av till bengans där vi såg salem sjunga lite karaoke på sin egen låt, köpte hans nya skiva och fick en snabb autograf. inte så himla speciellt, ganska trist egentligen :D men allt med salem e ju najs, hah :D

men NUE ska jag pluggaaa tyska. det va längde sen!
pussee

    



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0