take it slow

jag ÄLSKAR min statistik och framförallt överdröset av kommentarer, HAH. not. ååååh mums jag vill verkligen höra skämtet jonas drog.. LISA FÖRSÖK ATT KOMMA IHÅG! fast jag vet inte riktigt om du läser min blogg, men kanske? idag har varit en glad bra dag. :D igår sov emma hos mig och det tog mig nästan 2 timmar att somna (när det brukar ta 2 sek), jag låg och va nervös för kungsholmens intagningsprov idag. imorse gick vi upp halv sju för att få skjuts av far min. när vi kom till kungsholmen var vi typ en halvtimme tidigare, men då SJÖNG VI UPP, hahhaha. och sen vare min tur. först av alla som sökte in (förutom af) ja, nervös var jag som ni kanske förstår. men det va rätt kul faktiskt :D provet alltså :D han (mikael? kommer aldrig ihåg vad han heter..) va jätte trevlig, han kom ihåg mig och emma för att vi va sist kvar på teoriprovet, HAH. och sen typ började det rätt chill liksom, tjejen var också jätte trevlig. vi värmde upp lite, jag sjöng min sång (det gick typ bra, kommer typ inte ihåg? :D), jag sjöng ackoromvändningar och fyrklang, sen vare typ taktgrejs och avista. de två sista gick inte direkt kalasbra men inte pissdåligt heller :D sen va han fett positiv och snackade lite sådär, det va najseee!
men BLÄE. för typ drygt en timme sen sa jag till jeggan att jag skulle börja plugga, har jag gjort det? NÄE.
ååååh. nu ska jag städa snabbt i mitt bajsrum och sen pluGGAA!

KOMMENTERAA SÅ JAG BLIR GLAA.
åh jag vill till ikea.
mums.
nu dog några lite.
när jag sa mums.
och några fylldes av glädje inombords.
typ jag.
åååh, MUMS !
(:::::


Postat av: mums.

GRYM TJEJ DU ÄR!

2010-03-18 @ 19:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0