little april shower

HEJ NÄRA OCH KÄRA.
ofelia (ofta jag inte skrev offan/koffelane?) tycker att jag alltid är emo/smådepp på mina inlägg, att jag aldrig visar min hypersida här. och adam tycker att jag alltid är en bitch och aldrig är glad. julius kallar mig för fitta(..), johanna hatar mig för det mesta, cornelia skrattar nästan alltid åt mina "skämt" men tkr också mest att jag är jobbig. emma skrattar alltid åt allt jag säger men visar ibland sin aggrosida när hon blir galen på mig. erik brukade peka fuck u till mig men slutade med det, men nu har det börjat igen, fast han försöker iallafall vara snäll, typ, oftast. anna blir lite hysterisk på mig ibland, fast det va mest under prao tiden :D. geggan sa precis att jag skulle skriva "att du är så jävla söt så man dör, från mig" så TACK. första positiva hittills! daniel ignorerade precis min låtönskan jag skrev på hans wall men svarade på johannas som skrev en dag EFTER mig.. joar brukar säga elaka saker till mig men sen säga att han skojar.. clara säger att jag har blivit mindre jobbig typ än jag va förut, att jag inte e så typ deppig/"avundsjuk lätt"/jobbig och ah typ massa annat bajs. typ som jag va i mellanstadiet. julius säger att jag brukade slå honom i mellanstadiet :/.. men han håller med i att jag blivit mindre våldsam. tror jag. men jag har märkt att jag inte lika ofta får sånna där galna damputbrott, eller? jag tror inte det iallafall, sånna fick jag typ dagligen i mellanstadiet, stackars emma, lisa och anna..  ellepelle tycker att jag är underbar men lite seg/out of earth men hon älskar mig ändå sa hon..gulligt av henne. simon vet jag inte riktigt vad han tkr, förmodligen att jag e snel men lite jobbig och knäpp. men jag tror inte att nån är rädd för mig iallafall :D alltid nåt, hah. offan kommer bli galen när hon ser denna långa och tråkiga text, men det va liksom hon som fick mig att skriva den :D hah, sucker :D mm, detta va typ allt jag kom på nu..


men jag älskar ju er så mycket så jag kan tåla att ni har en massa negativa saker å säga om/till mig..
något mer ni vill att jag ska tänka på? :D


Postat av: Anonym

inte alls emo ;) <3

2010-03-11 @ 18:50:20
URL: http://jegganitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0