ofta klockan redan är tolv?

dagens vill ha: inga läxooooooor
dagens klädsel: gråa fjorre mjukis och hoodie i samma färg, gammal tischa och strumpor med hundar på - snygG som ja e
dagens frisyr: just nu ponnysvans
dagens händelse: jag dog och återuppstod
dagens låt: In love with a girl (the village seassions) - gavin degraw
dagens planer: plugga lite till och sova
dagens roligaste: har inte haft nå kuuuul
dagens favorit: ingen i hela världen
dagens kram: jag har varit enstöring och inte kramat nån idag
dagens puss: se ovan
dagens köp: 0
dagens godis: chokladboll, crunchy
dagens humör: se nedan
dagens ord: bajse

det är lite bitter fitta varning på mig idag. fast ändå inte liksom. jag kan inte riktigt beskriva mitt humör just nu. jag är inte jätte sur/arg/glad/bitter/emo/trött osv. inget liksom.. shit va ointressant och tråkig dendär listan var just idag :O nu lyssnar jag på glad musik iallafall, ska skriva EVVO nu, my favorite!
pusse


mys bild - syskonen, kusinen och jag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0