och jag var ensam

hejj :)
igår var riktigt naaajs :D
jag träffade corre och joppe i t-centralen vid halv 2 någongång.
vi gick runt och letade efter ett par stövlar corre skulle köpa, fikade och jag hittade också ett par stövlar jag nog ska köpa. sen åt vi middag (tacos) hemma hos corre och sen var tanken att vi skulle träffa emma och göra nåt. men hon kunde inte så efter några timmar så ringde vi adam och alex. efter lite annat tjafs så träffade vi dom utanför café 60 typ vid halv elva tiden. där fikade vi någon timme, sen stängde dom. det va myys :D sen bar det hemmåt. idag gick jag o joppe upp halv nio och tog bussen från corre tio i nio. jag kom hem vid tio och nu sitter jag vid mitt köksbord med en uppäten frukost, några tända ljus, och en trött anna. på övervåningen sover min syrra, utanför vräker snön ner i plusgraderna och jag lyssnar på håkan.
jag längtar inte på något sätt alls till att plugga. hur ska det gå.
jag kommer förmodligen istället fortsätta nörda på trååkiga fb istället, blogga lite mera, äta något mer, ringa/smsa med erik och geggan. och ah, typ det.
nu ska ni få lite fabulösa mobilbilder, fråga mig inte varför jag inte tog kort med min kamera när jag hade med den hela dagen..


vagabond-stövlarna jag hittade 

snygga tjejer :D
 
corres skokartong
 
:)))
  
gosig snö

såhär pigg och sexig kan man vara en snöig morgon påväg hem från tåget.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0