mumsmums

HEY finisar
mor min är i falun på nåt möte och fader abraham är i berlin med jobbet.
oj jag orkar/hinner verkligen inte blogga, men jag kände att alla verkligen kommer sluta kolla hit om jag slutar bloggagagaga. så NU kör vi; idag har varit en bra dag i det stora hela. som vanligt har jag skrattat väldigt mycket på träslöjden, åååh mums va jag mår bra där! :D (förutom när jag måste träslöjda.. skratta åt julius och co. är mkt roligare..) bilden va najse med små plupparna joppe, koffe och simpe. vi hade lite miljökonfeee, och diskantkör rep (ja oj nu blev allt i oordning men skit samma) och så har jag haft nationella där jag precis innan jag lämnade in provet kom på att jag skrivit som en tio-åring som e dum i huvet i hela min text så den kommer jag väl få ig eller g på, kuljul! jag som faktiskt va taggad på den uppgiften, vet inte riktigt vad som hände..
så har jag som vanligt ätit mig tjock på donken med en hel bunt bra mänchen, och kör rep har jag haft också. hahahha, kuuuuuuul hade vi där! vi spillde ut massa vatten, och alla PALMKVISTAR ska jag berätta om när jag får tid ! ojjjjjjjjjj herregud. nu ska jag skriva blogge inlägg i miljökonfe. och sen läsa lite tyska, hitta lite konsertkläder och SEN sova. åh gott! och åååh jag blir så glad ibland, vissa små fina filurer är så fina liksom ;)
NU SKA JAG KÖRAAAAAA (inte bil) och sen sova.
pussssss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0