MEN DET ÄR

hej bloggen. HAH. oj va det där inte va kul.
jag känner att dethär kommer bli ett sånt där inlägg som jag kommer läsa om typ 1 år och skämmas över mig själv för att jag är så allmänt töntig. men det är najs.
här sitter jag, vid mitt köksbord och funderar över hur galet SOCIAL denna helg har varit. inte.
fast inte den mest osociala heller ioförsig. men jag gillar STARKT att jag har chillat runt i kyrkan :D fast jag har inte haft så mkt val ioförsig. men asså 50+are från kammarkören e najs liksom! jag har lyssnat på Markuspassionen 4 ggr nu och 2 more to go. är det inte fantastiskt? igår skrev jag klart min fantastiska resolution, men den får duga. idag ska jag plugga tyska, har ett sånt där gulligt-fint-härligt tyska prov på tisdag! aaawiiiiiiiie!
och så kanske, hehe, KANSKE jag borde lämna in min evolution, men så kommer det förmodligen inte bli som vanligt. men det är kul! jag längtar till påsklovet när jag ska till mil ano, milano. (som betyder 1000 år på spanska har jag precis slagit upp på internet! mil=tusen ano(año)=år)  
nejmen jamen jomen.
hepp.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0