life's a piece of shit, when u look at it

jag hatar när allt är så jävla fucked up.
även om jag borde ta itu med alla problem vet jag liksom inte i vilken ände jag ska börja.
och så ere så fittigt (ursäkta) när man liksom ibland är superglad och allt känns UNDERBART, och sen helt plötsligt blir man emo och vill ta livet av sig. det är liksom inte kuL.
jag har lust att bara kolla på film och äta mig tjock just nu. men det går inteeeeeee.
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH. jag får damp.

Postat av: Ofelia

ÅH SÅNA HUMÖRSVÄNGNINGAR FÅR JAG OCKSÅ! UNGEFÄR HELA TIDEN HEMMA!!! :) :) då är vi tvååååååååååå

2010-03-20 @ 23:19:53
Postat av: annaaa

muuuuuuuuuuuuuuuuuuummmmmmmmmmmmmmmms!

2010-03-21 @ 11:42:38
URL: http://annaapanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0