han var föraktad

hej min underbara blogg med 201 kommentarer varje dag. (:
jag kom hem från första av fem konserter med diskant och kammarkören i nacka kyrka. KUL va det :D eller, iallafall dom sammanlagt kanske 15 minutrarna vi var på scenen! :D annars vare ganska segt när vi satt och kolla, fast vi hade lite ruligt då med :D är faktiskt rätt taggad till de resterande 4 konserterna, man får värsta kicken efteråt! :D
idag har jag förövrigt varit på sthlms estetiska heeeeeeeeeeeela dagen. med paulplutt (paulina), markoolio (markus) och julle (julia). så det har varit najs. det gick typ bra, heh :D jag säger bara; sol och bad. mmmmmmums. men nej. nu håller min näsa på att sprängas. den vill nysa men gör det liksom aldrig.
nu ska jag flytta mitt aRSLE från stolen och göra nåt lite mer vettigt. typ skriva resso/kolla på scrubs ;)
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0