halvflagg

hej.
jag funderar på riktigt (nästan) att ta livet av mig. begå självmord. typ.
idag var en bra dag, tills ungefär efter info tiden..
jag va glad. vaknade halv pigg av solen, efter att ha sovit cirkus 6½ timme.
gick till bussen, halkade lite hit och dit hela vägen till skolan. kom försent 5 minuter. hade info tid. sen blev jag lite smått deprimerad. men mina fina klass var go och gla ändå. i stort sett iallafall :D
nu sitter jag och dör lite lätt sådär.
jag har inte gjort klart cpskitrödkurs alls, några grejer fattar jag inte där.
nu sitter jag å testar mina prepositioner skills på engelska. det går typ bra. men jag kommer fortfarande inte ihåg vad komparativ e. eller det kanske va det där fast, faster, fastest? nej nu ska jag gå tillbaka till att dö.
det är mkt roligare. imorn kommer bli en kul dag.
hejdå.

Postat av: amanda

matte är så underbart! <3<3<3

2010-03-08 @ 22:36:16
URL: http://currycurry.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0