HAHAHAHAHAHAHAHAH

här kommer dagens fjärde inlägg i brist på annat att göra. nä detdär va inte riktigt sant men det visst ni ju redan.
hursomhelstsomhelstsomhur. jag lyssnar på kent och har lite allmänt tråk. fast egentligen typ inte, fast jo.
jag tänkte att jag ska packa lite till onsdag så jag slipper göra det så mkt imorn, och i bästa fall kanske jag lyckas plugga lite. emma ringde mig nyss men jag missade det så jag ringde tillbaka men hon svarade inte, och sen ringde hon å la på och då ringde jag upp men då va hennes mobil avstängd. hmm.. klurig grej.

sånt här fint hittar man på h&m's hemsida när man flyr från plugg. hah, jag har inte blivit tokig på mig själv ännu för att jag smiter ifrån läxorna, men jag har en känsla av att ni har det?
      
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0