galet bra

hela världen är ett emo.
nu kommer geggan kommentera att hon inte är det.
jag är lite halv emo. mest vill jag typ sova, och ligga i timmar och lyssna på bra musik.
och så vill jag se på massa biosar med clare. och åka till typ gotland med klassen. och ha sommar, inga läxor och må bra. jag vill på salem konsert, men näejdå, där är det 18 års gräns, väldigt nödvändigt..
och så vill jag se mackan. bläe.
jag hatar min mobil. precis när den börjat funka igen, tillomed neråtknappen funkade finnemang så slutar knappjäveln funka igen. skiiiiit. palalalalalrerer inte.
men stay positive, det e kuljul.


Postat av: jeggee

JAG ÄR INTE EMO :D ;) HAHA

2010-03-21 @ 20:01:13
URL: http://jegganitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0