fly me.. yeah you know the rest

HEY VÄRLDEN
jag är lite glad, fast mest kissnödig.
vet ni vad? jag har.... ÖVATTTTT. omg faktiskt ! piano alltså :D
nu e jag bara lite nervi och spänd på hur det går på ryttan imorn, hoppas jag kan min låt.. heh.
oj, näe jag kommer ju dö imorn. hoppas det blir kul bara, och inte att jag sjunger massa fel. jag ORKAR inte det liksom, kan det inte bara gå helt perfa? det skulle ju va kul, men så kul går det aldrig för mig. åh mums.
iallafallll. jag är glad. typ mest ironisk nu när jag tänker efter. asså på glatt-ironiskt humör. åh imorn ere gympa, najse. jag borde shave-a mina legs men det orkar man ju inte. nej jag får vara hårig som en apa istället.
evvon är INTE klar, som väntat. men snart så! :D nu är jag taggad på att skriva lite om ögats funktion, MUMS ! no grupp arbete är liksom kärlek så det ooosar om det!

jomen jamen, ahrå.
vilket inte-emo inlägg, ellerhur? eller?
MUMS är ordet liksom.
pus pus

 
darwin e mums


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0