du är som ett gammalt skämt, du TAPPA nåt, vadå? FARTEN

jag har precis sett det typ sötaste i hela mitt liv.
jag fick tårar i ögonen och dog cirkus fyra gånger och sen återuppstod jag lagom till att lisa tyckte att jag va galen och geggan också återuppstod och koffelane sa bajs. (facebook chatten - the IN thing liksom)
jag är HELT galeT glad. jag loggade in på fejjan liksom och blev superglaaaaaaaaad och hejjade på massa glada barn. och sen blev jag glad. och nu e jag glad. för ALWAYS LOOK ON THE BRIGHT SIDE OF LIFE liksom! hejja!
sen att jag inte är färdig med evolutionen eller nåt sånt kul det är en annan femma. eller mera andra SIDAN av femman liksom. alla är så BRAE. (braE är min nya grej)
i södertälje (påväg hem till sthlm) var det hundra mil kö typ, det va lite segt men sen efter typ 4,5 år så kom vi till heron city och sen rullade det på. vi va inne på maxi supersnabbt och sen åt jag goda tortellinis hemmaaa.
jag tänkte kanske göra en SNABB(e) design till bloggen nu eftersom att jag är så HYSTERISKT trött på denna, även fast jag gillar den liksom :D
ja det ska jag nog. sen ska jag duscha, kanske plugga och sen sova.
mums. säger jag bara.

HEJHOPP.

den jätte söta katten i Alice in Wonderland (tim burtons version som jag inte sett ännn)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0