brooklyn sun

hejhopp alla små lemurer.
jag är kissnödig och har tråkigt.
jag sitter i bilen med mobilt internet och en dator i knät.
jag är påväg hem till sthlmmmmums. tänk om man skulle räkna alla mina mums i denna blogg.
då vet jag en viss person som skulle skratta, eller bli galen eller nåt :D
jag e fett trött och borde väl kanske plugga, men det är en sak att bara sitta och leka vid datorn när man sitter i bilen, och en annan att PLUGGA. det e lite jobbigare, har lite svårt att koncentrera mig..
jag saknar en hel bunt med människor. jag saknar picknick på rosendahls trädgårdar. jag saknar sommaren. jag saknar att spela volleyboll i solnedgången med fina konfa människor. jag saknar att bada med dom bästa. jag saknar löpare. jag saknar koster. jag saknar sommaren.
denhär låten gör mig alldeles varm inombords.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0