broken toy

klockan är snart fyra och detta har jag gjort idag:
sovit till tolv, klinkat lite piano, druckit smoothie, filmat lite ute, facebookat. ah typ det.
varför jag inte pluggar är ett mysterium. det är vår i luften men snön förstör verkligen. kan det inte försvinna lite snabbare? jag lyssnar på keane och nu ska jag nog städa lite.
fast just, IGÅR var en rolig dag :D jag stanade kvar i skolan lite med joppe och helle, vi gjorde lite bild. sen fikade jag med simpe, offan och clare. sen åkte jag hem och åt middag, skrev faktiskt liiite no! och sen vid nio bar det av till café 60 för å fika igen med exakt samma gäng :D sen åkte jag, simpe och clara till ektorp för å träffa erik, alex, konrad och sara. det va kul :D haha. sen åkte jag hem med sista tåget.
NU ska jag gå.
pusse


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0