blue lips

hej.
idag var jag glad. typpp.
tyska provet gick lite halvbajs sådär. men typ bra kanske ;D
sen vare miljökonferens heeeeeeeeela eftermiddagen. det va NAJS :D liiite segt ibland när vi hakade upp oss på frågor men det va narre ;D oj det känns som att jag har MEGA mkt att säga, skriva av mig liksom. fast det är nog mest att jag har så många tankar just nu, hah :D mmmums där lät jag HELT iq befriad!
men oj kul inlägg - jaaaaaaaaaaa!
annars ser jag inte fram emot så JÄTTE mkt att åka till landet på torsdag. det positiva; får träffa kusinvitamin och bullen, mormor och moster, och förmodligen något litet konfa barn. OCH DET ÄR JU MUMS. negativt; är alltid borta på vartenda jefla lov, är hemma i två dar innan jag åker till milano och då är typ ingen annan hemma, jag är inte alls taggad på att åka bil i 6 timmar, jag trivs i min hemstad rätt bra för tillfället.
men kuljul. förresten känner jag att jag överanvänder följande ord; kuljul, mums, fitta, bajs, bitch/bitchie, korve, bajse, bläe. vad tycker ni?
nu ska jag logga ut från facebook och plugga lite.

här e lite billdeeer (allt med mobilen) från igår när jag hade tråkigt och pluggade och idag när det va våååååår i luften ;)
     

Postat av: Perevert

FEEEEEETT snygg du är!! :D

2010-03-30 @ 21:59:45
Postat av: palme

HAHA

eller inte :D

2010-03-30 @ 22:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0