be somebody

hejj. IDAG har jag träffat joppe och emmsan :)
jag mötte upp dom på 411 påväg hem till emma. där barnvaktade vi hennes söta, busiga lillasyrra elin, lagade middag, kollade på teve, pratade med kire, ritade teckningar med elin :D och typ skrattade. sen gick jag joppe o emma till hennes pappa eftersom hon skulle sova där. så började vi spela lite alfapet och emma blev på hysteriskt skratthumör som smittade av sig lite på mig men joppe körde på pokerface, haha ;D
sen åkte jag hem och nu sitter jag här och har ångest för allt som går att ha ångest för!
jag har lust att skita i allt och titta på alice i underlandet, disneys version alltså. kommer ihåg hur bra men läskig jag tyckte den va när jag va liten. fast jag vill se den nya versionen också, den som bästa Tim Burton har regisserat, den som det är premiär på imorn, den som jag kanske skulle sett om jag inte åkt till landet imorn.
ja den ja. bajse.
nu pratade jag med bästeclara, saknar henne, och simpan, pandan och vårtan som hela bunten åker skidor tsm och har jättekul :(
BAJSA, nu ska inte ens min syrra med till landet för hon har för mkt plugg, KUL.
nä nu ska jag gå och dö eller nåt :D
NEJ POSI GEGGIS :D ellerhur, hahahha <3

mysbilder från idag:

Postat av: anna

jag trodde joppe var barnet hahahha xD

2010-03-07 @ 20:45:07
URL: http://jegganitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0