bajskorv

hej babes !
jag har tänkt på att jag typ börjar alla mina inlägg (efter hej) och berätta om hur jag mår (glad/ledsen/depp osv) och kände att det börjar bli lite tjatigt. hur kul är det å veta på en skala från 1-2?
IDAAAAAAAAG, har vi haft sista delen av miljökonfenn, det va ruligt. fast jag ville ha mer frågor till russia, vi ÄGDE förövrigt. vi är bäst liksom ;) sen vare lite kortis lunch, tråk slöjd som förövrigt inte alls va sådär rolig som den brukar va, tråk. matten va kul, lite hysterisk eftersom marielle va sjuk och julius ersatte henne.. men ahrå. sen hade jag redovisning på bilden som faktiskt gick typ helt ok, trodde att den skulle bli sjukt dålig men den va nog okej :D jag målade på mina små fina gubbar :DDDDD
nu är jag lite död. inte för att jag e utmattad å trött alltså, eller jo trött e jag också. men bara lite allmänt liksom. jag känner mig lite.. död..
oRkAr InTe landet DIREKKKKKT efter skolan imorn. bajs-korv.
annars ere "filmfestival" i skolan imorn. först skulle jag få sitta själv på båda filmerna, av någon anledning blev jag själv och resten av klassen tillsammans.. men nu ska jag smita in nån annanstans istället :))) :DDDD
nu ska jag kissa (och ja simon, hoppas jag kissar skönt)
hejhopp!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0