always look on the briiiiiiiiight side of life!

hej. är inte livet för underbart ibland?
jagmenar, här sitter jag på golvet i mitt rum och skriver ett glatt inlägg på min töntiga blogg, med en halvdöd mobil som slutade fungera för typ 4 timmar sen, med en annan mobil som inte vill ta emot ett samtal och göra mig glad och en trött hårtork som ligger och vilar på golvet ocH en bunt med läxor på mitt skrivbord och lite som ligger på min säng också, och två tickade klockor som jag just nu helst vill mörda på ett brutalt sätt..
nejmen JA Ä INTE BITTER. heh. nejmen jag är inte så bitter som jag verkar tror ja. mest trött och deprimerad för alla ogjorda läxor. jag har inte kommit "vidare" till södra ännu och kommer mkt troligtvis inte göra det heller.
men nu ska jag plugga. och kanske försöka kväva mig själv med en kudde..

(:

Postat av: annabananaa

DU ÄR BÄST, BANANI :D <3

2010-03-18 @ 17:34:41
URL: http://jegganitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0