härskarringen

hejj finisar.
idag är det onsdag, tydligen, mormor sa det tidigare idag. annars håller jag inte alls koll på dagarna. men det e naJS. sommar liksom. igår träffade jag isabelle o jockeee. det va fetanajs. 
idag har jag ätit pankisar och köpt fina nya gröna skor för 200 spänn. ocH en myströja, två serieboxar och ett par örhängen :))))) förut gick jag på en promenad med albin, kusin, jossan o moster mot VIDEONYTT som det heter :D där hyrde vi sagan om ringen 2, alltså sagan om konungens återkomst. BÄST va den. äääälskar sagan om ringen hihih. nu har jag precis kollat på scrubs och ska kanske sova snart.
snart åker jag till gotlaaaaaand. wiiiiiiiie, me bäste.
nu ska jag kila. ppussssssssssss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0