you loose

hejj. om cirkus en kvart ska jag gå, missade tåget innan men jag hinner endååå. det första tåget skulle jag ha RIKTIGT god marginal tills (det andra) tåget gick, men nu blir det lite mindre tid att hitta till rätt tåg, vagn och plats men det e chilllll. packningen är klar och trots att jag inte har med mig nåt vettigt alls och inte så himla mycket kläder, så är den ändå skit tung. blääääää va jobbigt det ska bli att bära den.
nästan fem timmar ska jag spendera på det härliga barnskrikande, mobilpratande, stirrandes tåget. men jag gillart, as always. ikväll e jag i gbg och spenderar de kommande 6 dagarna där. och jag kommer säkert blogga nåt därifrååån. hahah "blogga", töntttttt ja e.
nej, nu ska jag dra mig. tjingeling.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0