varning för älg

tjafan! :D
jag har några tappra läsare kvar trots att jag har varit lite dålig på å uppdatera er om min livliga tillvaro här på landet. vänta nu hur länge har jag varit här.. jo juste sen i måndags. på tisdag kommer jag inte ihåg vad jag gjorde, jo juste, drack kaffe o åt kaka med päronen+mormor+moster&kusin. det var "Margaretha-dagen" (margaretha hade namnsdag och i min släkt heter min mormor, moster, kusin och syster det i för/mellannamn, därför brukar det firas extra, i år dock inte mer än en liten fika) sen badade jag på kvällen och kollade på en thriller film med kusinvitamin, "Case 39" hette den, hyffsat bra typ. i onsdags var jag tillsammans med mormor o co. hos en gammal vän och åt lunch å sånt, på deras landställe, mys :) och idag har jag varit i kungsmässan (som sickla/forum, och ja det har jag säkert sagt typ hundra gånger..) jag köpte strumpor, för jag har typ inga, en bok, ett anteckningsblock, hehehehe, och massa maaaaaaaaaaaaaaat. gott.
när jag kom hem var jag ute å joggade i skogen, JA DUKTIG TJEJ, och sen badade jag i det rätt varma vattnet - typ årets mest värda, sköna, härliga dopp! sen dess har jag suttit ute på mormors trappa och skrivit i min almenacka, skrivit lite annat, klappat albin (och innan dess ätit förstås). för typ en halvtimme sen började albin skälla och morra, då gick jag fram till honom för att "hyscha" honom, ingen big deal. han brukar skälla när det är mörkt och han tycker att han hör/ser något. jag kollade ut mot den lilla vägen efter våran gräsmatta dit han kollade, men såg inget. så kollade jag dit igen precis efter, och vad ser jag då om inte en fullt fullvuxen älg. härlIgt. sjukt fin varen, och den bara stod och stirra. eftersom den va cirkus 10 meter ifrån oss och albin ville inte precis bli tyst så blev jag lite lätt nervös, sakta men säkert kopplade jag loss albin från linan och viskade att han skulle va tyst. snabbt sprang vi över gräsmattan in till huset och albin viftade nöjt på svansen efter hans upptäckt! sen lunkade älgen lugnt på förbi oss och in i skogen.
chill grej liksom. hahah.
nä nu orkar jag inte skriva mer, förmodligen orkar ni heller inte läsa mer. lägger in en bunt onödiga, halvtråkiga bilder, mer "bara för att" liksom. hörs imorn. pusssssss
VARNING FÖR GALET MYCKET EGO-PICS.

sjukt c00l tjej i måndags innan jag gick hemifrån.

gla tjej utanför mormors hus

leker lejon, typ

goa hallon

FIKAAAAAAAA, gott

konsten att ha kul, själv..
   
söt albin

skrev i almenackan som ser ut såhäääääär för tillfället

fick kort från joppsiii

tittade i "kärlekshälsningar från 9m" och blev glad :)

glada färgpennor vid min sida

marimekko block jag köpte idag, tänkte genast på ejeby. undra varfööööör :DDDD

albin kom å la sig brevi mig

vacker bild på vackra strumpor jag köpt idag. nöjd tjej.


Postat av: marimekko

BILD NUMMER NIO ÄR VÄLDIGT SÖT.

nummer tre och sexton är också favoriter. hihihih.

Jag älskar dig. <3

2010-07-24 @ 01:34:47
Postat av: jeggo

haha nutte

2010-07-24 @ 17:22:07
URL: http://jegganitis.blogg.se/
Postat av: ppppppppppppppppppppppp

hej barn ni e bra.

2010-07-24 @ 17:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0