ack, sundbyberg

tjafan! :D
är nu hemkommen från 3 dagar i berrrrrrlin (4 egentligen, fast idag räknades inte riktigt) greatmate hare varit! berlin är verkligen en stad i min smak! dit ska jag igen. kan du tro. jahaja. nu e jag zu hause igen, hemmaaa, i sthlm. jossan ringde precis, hon e i amsterdam, och va lite lätt förvirrad. bra grej :D
hursomhelstsomhelstsomhur. oj nu tappade jag helt vad jag ska skriva om. hmm.
men idag kom jag ju hem somsagt, halv elva var jag i skavsta och nån timme senare var jag hemma. dååå va jag trötter men någon timme senare begav jag o mor oss till forum för ÄNTLIGEN fixa id o bankkort (första gången i världshistorien både hon och jag hade tid att gå till nordea när den faktiskt hade öppeeet) wiie, sen träffade jag koffelanebinkebane. vi sprang runt i regnet i gamla stan och letade efter ett café vi fick plats på, vilket va rätt klurigt, tillslut hamnade vi på tabaco? hette det tror jag :D dom va snelaa där o god men mastig morotskaka mumsade vi i oss. där satt vi ett tag å berättade om händelseeeeeeeeerr. haha jag e tönt, då vet ni.
i berlin bledde det inte mycket köpt, klädväg alltså. för päronen mina fick för sig att det helt plötsligt inte var någon prioritering alls. men jag å ninni lyckades slinka  in på hm (där jag köpte ett par örhängen) och "pimkie" en affär som inte finns i sweden. där köpte jag ett par finfina beiga byxor o två par örhängen. mer än så blev det inte. jo bara en himla massa vykort som jag skickade och en del som jag behöll för att dom va allmänt fiiina. och så köpte jag en klocka idag på flygplatsen, på tax-free. fin varen, lite stor bara, men det ska nog kunna fixas. hehe :D nuuuuuu e jag trött. hepp hopp. måste packa lite sådär, ska till landet imorn, heheh. as always. fast jag tänkte va hemma, men det verkar inte va så hysteriskt många hemma, och då känns det inte så värt att bo hemma själv en dryg vecka om man kanske bara träffar nån menchen sådär. eller jag vet inte. fast blä. jag saknar verkligen sinnessjukt många personer, verkligen saknar liksom. aja. kul text. men jag kommer nog hem om en dryg vecka kanske, så det blir la bra.
nämen nu ska jag hämta mitt te i köket och sen ladda upp berlinbilderna på dataaaaaan. och kanske lägger jag upp nåra hääär också. :)))))
pussssssss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0