med ett dopp i det blå

kom å tänka på "LÅÅÅÅNgAA tYYglAaR" förmodligen sommarens mest irriterande men även (ett av de) mest värda minnen jag kommer ha från den här sommaren. siamese song e riktigt bra, och nu e jag sugen på salta kex. förövrigt tror jag att jag är ett cp. men det gör inte så mycket. jag gillare. nu glömde jag bort vad jag skulle säga. hopplöst.

det ovan skrev jag för cirkus en timme sen. sen blev jag avbruten av middagen. nu sitter jag å suktar efter te och salta kex. från början hade detta inlägg en mening men inte längre.
idag skulle man kunna säga att jag inte gjort någonting alls. men då hade jag ju kanske ljugit. för jag har ju trotsallt stigit upp ur sängen, ätit frukost, tittat på scrubs, legat i min kusins soffa och lyssnat när hon pratat, suttit på en trappa med min moster och lyssnat när honnn pratat, tittat på när albin fick lite överskottsenergi och went crazy på gräsmattan, facebookat around och ätit middag. och nu tänkte jag packa. fastän att jag inte orkar. (förmodligen för att min dag har varit så fullbokad och crazy)

men landet e najs. jag gillare, har inte jättelust att lämna det faktiskt. men lite trevligt sällskap (mer än det jag redan har) hade ju inte suttit fel. imorn åker jag iallafall hem, för att samma dag/på natten åka till flygplatsen och flyga över atlanten (nej inte atlanten men det låter mer effektfullt) och landa i berlin. ja jo. rätt taggad e jag ju faktiskt. men bara inte just precis för stunden. nu e jag mer taggad på å bada kvällsbad och sen sitta på ett berg
och njuta av de sista varma strålarna från solen och dricka nåt varmt och äta nåt gott tillsammans med några bra. men jag kanske kan tvinga min kusin att bada sen. trots att det är fasligt kallt ute.
hej på en stund. (nedan skådar ni fantastico bilder, från landet, sisodär 7-10 år gamla skulle jag tippa)
ja en ful liten unge va jag. och jag menar det. men här syns inte mina fulaste drag så mycket. men jag gillart. första bilden är ett dopp i det blå. och den andra sitter jag å läser för mina gosedjur/elever (vardaglig syssla)

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0