I'm not trying to say that everybody wants to go

hejhopp
jag sitter å dricker citron/fläder te. gott. "livvakterna" är på teve, fantastisk ljudeffekt och filmmusik. mmm. mums. verkar hysteriskt dålig. men ahrå.
ni ska få några vackra mobilbilder lite längre ner sen.
idag har jag inte gjort mycket. gått två promenader med albatrask (albin), badat, degat i hängmattan, ah typ det.
just nu känner jag mig lite otag på cpsaker. tack vare mig själv tror jag. som vanligt sådär.
nu lyssnar jag på linnros. bra kille.
fatta skönt förresten, om saker o ting kunde ta å lösa sig självt liksom. mm, tänkte på det.
heheh, har min blogg blivit den tråkigast på denna jord? mycket möjligt.
men det är detta jag försökt förklara för offan, det blir liksom bara bajs när jag försöker skriva på bloggen. det går inte längre, hur kul har dethär årets inlägg varit liksom? nää bara cp typ.
ajapp.
bilder. hej.

     


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0