take it easy my brother charles

hejjjj
idag har jag träffar joppsi och correee. det va narre, dom e bra dom :D
vi va först hemma hos corre och sen satt vi vid vattnet på gräset och åt grymt goda mackor och cpmuffins :D
tyvärr tog jag inte ett enda kort så jag kan inte dela med mig av finfina bilder.
bra vare iallafall! imorn ska jag åka till götet, 4 timmar och 50 minuter frånomed klockan 17.07 jag rekommenderar STARKT att underhålla mig då! annars kanske jag dör av tristess och det vore ju synd, kanske. innan jag tar tåget tänkte jag hinna bada med j&c. najjjjjs.
jag sitter vid min stationära dator så jag kan bjuda på en cpbild från mars 2009, jag var hysteriskt ful så ansiktet e lite lila fint sådär. men hade jag inte sjukt kort hår liksom?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0