see the sun

hejhopp
jag sitter å lyssnar på kooks, längtar efter festivaler jag inte kommer gå på. arvika liksom, vad hände med det.
way out är jag inte så jätte lockad att gå på, känns lite ovärt att spendera pengar på en festival som det inte finns sååååååååååå många artister jag vill se. men åh, håkan liksom. han kommer spela hela första skivan, bara. fatta underbart. men blä. aja, jag ska iallafall gå på popaganda med bästa. tror jag iallafall.
idaaaaaaaaaaag har jag bakat en jordgubbspaj med koffe, och chillat ute i solen/skuggan. och sen hämtat min skinnjacka hos anniiii. nu ska jag snart slaggaaaaaaaa. imorn ska jag ut o segla med simpe, koffe och clare. gryyyyyyyyymt liksom.
bilder orkar jag inte lägga upp. too lazyyy.
puss å krammmm


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0