s c r u b s

hejjjjjj. jag sitter här å funderar lite.
har precis kollat lite på scrubs. tre avsnitt för å va exakt. solen skiner idag. fintttttt. det e rätt varmt. fast jag har inte direkt varit ute ioförsig..
den 6e åker jag hem till stockholmmmm, för att den 7e åka till gotland med en hög bra menchen. den 4e skulle berit kommit hit men sen gick det inteeee. emmaaA e nog i göteborg nu, i think hennes löparbajs har börjat. ska ta å smsa henne. idag ska jag nog göra typ nadA. eller jo, nånting gör jag väl. typ kollar på scrubs, bakar nåt gott, ligger ute i solen, läser min bok. typppppp. badaaaaaa också kanske.
sen vet jag inte om jag ska följa me min mor&far&kanske syster till berlin någon gång i slutet av juli. anledningen till varför jag inte skulle vilja följa med är typ för å missa den eventuella typ grillgrejenbajset hemma, med typ klassen. eller jag vet inte om den blir av ioförsigggggggg. aja. blö.
nu ska jag gå ut i solen.

vill ni har mer bilder? här kommer några :)

igår åt jag pannkakor och det såg ut lite såhärrrr, och bilden ville inte vända på sig..

jag ville köpa domhär skorna som på rea kostade bara 200 spänn, men det va lite för stora FASTÄN jag hade sula i. så jag köpte ett par andra lite lägre för samma pris som var gröna istället :D

vid vattnet såg det ut såhär eftersom det var mulet och regnade lite.

jag var sne.


nu vet ni.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0